Saturday, June 10, 2017

Yudelstake-Update

This site will not be addressing anymore the corruption in Lakewood, as we have done for the past 15+- years. There is currently a grass roots movement that are addressing the corruption in Lakewood. Address all issues and concerns to them.

9 comments:

Anonymous said...

How much did the Vaad pay you Reb yudel?
why are you throwing in the towel?

Anonymous said...

העימות על גזירת הגיוס לצה"ל: תיעוד חדש שפורסם בחדשות 2 מציג אשר קליין מנהל ועד הישיבה תוקף באלימות קנאי מחוגי 'העדה החרדית' – המפגין נגד הגיוס לצה"ל מול משרדי בניין 'ועד הישיבות' בירושלים • התיז עליו חומצה ואחר כך הכה אותו עם מקל השלט שנשא • ועד הישיבות משקרים: ועונים שמדובר באדם מעורער בנפשו ולכן חייבים להרגו ח"ו.

תיעוד שפרסם יאיר שרקע, כתב הדתות של חדשות 2, מציג כיצד אדם חרדי מכה את אחד ממפגיני הקנאים סמוך לבניין 'ועד הישיבות'.
מול 'ועד הישיבות', הגוף האחראי לדחיית השירות בצה"ל לכל בני הישיבות, מתקיימות הפגנות של קנאי העדה החרדית, הטוענים הוועד פשרני מדי ומוותר לצבא. אבל אחד מהם מקפיד להגיע להפגין מדי יום ביומו מול משרדי הוועד.
בתגובה לאותו מפגין שהגיע למקום, יצא אליו חשוד מהבניין מר. קליין העמלקי עוכר ישראל אחד העובדים שם חשוד להשמיד להרוג ולאבד עם ישראל, והתיז לעברו חומצה. לאחר מכן הכה אותו מכת רצח דהיינו רציחה ממש, עם מקל השלט שנשא המפגין.
מוועד [ש מ ד] הישיבות נמסר בתגובה בשקר גלוי לחדשות 2, כי צר להם על השתלשלות האירועים, אך לדבריהם המשקרים ואמרים שמדובר באדם המעורער בנפשו שמתפרץ באלימות פיזית ומילולית כלפי אנשים שמגיעים למשרדיהם. לטענתם, לא פנו למשטרה עד כה בשל מצבו והתיעוד לא משקף את המצב מפני שגם הם חווים את זעמו. ולכן אשר קליין חשוד שרצה להרגו ממש.

Anonymous said...

נערכים למחאה היום בס"ד במנהטן מארגני העצרת לקראת הפגנת הענק, נגד מכסות הגיוס של חרדים לצה״ל בישראל. בסרטון שהוקרן על גבי מסכים בכל רחבי מנהטן, מציגים מארגני העצרת את ישראל כמדינת משטרה שמכה באזרחיה החרדים, קטע הוידאו שמככב בסרטון הוא התיעוד המפורסם שזעזע את הרשת בשבוע שעבר כאשר נער כבן 13 נעצר נחבל ונגרר בצווארו כשהוא מדמם על ידי שוטרים מיחידת הבילוש של המשטרה. "ישראל לא דמוקרטית", נכתב בכתוביות הנלוות לסרטון.

בין אנשי מועצת גדולי התורה בישראל [-המסלפים האמת כידוע] ובין גדולי הדור בארצות הברית, התחולל קרב בלימה, בצד הישראלי פעלו למנוע את השתתפותם (כמובן -בשביל שוחד של הרבה כסף...) של רוב הרבנים בעצרת והצליחו רק חלקית.

האדמו"ר מסקולען הודיע כי הוא תומך בעצרת אך לא יכול להשתתף בה, אולי בגלל מצב בריאותו וכו' המארגנים מעריכים כי רבבות משתתפים יבואו לעצרת שתתקיים באולם הכדורסל בברוקלין.

לעצרת שיגר מכתב גם האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א בו קרא לציבור לצאת ולהשתתף במחאה "ובכן גם על אחינו שבגולה ונועדו כל העדה יחד שבטי ישראל להרבות תחינה וזעקה לפני בעל הרחמים שלא ילכדו בחורי ישראל ולא יפלו בפח יוקשים במחנותם המלאים שמץ ותועבות פסולים מג' החמורות רח"ל".

השאלה שאין שום תירוץ היא: מה הדיקטטורה הזאת מבני ברק????
האם אסור לגדול בתורה אחר להציג "חלילה דעה שונה"???
האם הרמב"ם לא הציג הרבה פעמים "דעה שונה" מהרשב"א וכו' ???
האם מרן הבית יוסף לא הציג הרבה פעמים "דעה שונה" מהראב"ד???
כי למיטב ידיעתנו כרגע, אכן יש חוק גיוס של שמד ממש, והראיה הפשוטה היא שהצבא אומר כי יש גידול במתגייסים מקרב החרדים. אז מי באמת צודק?

רבותינו הגדולים הגרי"ג אדלשטיין והגר"ד לנדו, גדולים בתורה, גדולים ביראה ובהנהגת הכלל, ואע"פ כן הם פשוט משקרים לעם ישראל, שאין גזירה, היינו גדולים בשקר ממש, כמו המרגלים פרשת השבוע!!! עליהם אמרו היום כך ומחר כך.... ומר יהיה....

הלכה למעשה: נכון, אין בכלל צבא, ואין בכלל גיוס, וגם אין ציידים, ואין מכסות, ואין בכלל יעדים, וגם אין בחורי ישיבות, ואין בתי כלא, ואין עצורים, ואין כינוסים, ואין ממשלה, ואין תקציב שמד, ואין מדינה, אבל יש כאן רשעים, נכדים של גדולי ישראל, ועסקנים, וחכי"ם, ורבנים, ואדמורי"ם, שמשתפים פעולה עם השמד הגדול של הגיוס, ובגללם צה"ל אומרים שמשנה לשנה יש יותר ויותר חרדים מתגייסים ה"י. וזו זועקת עד לשמים. [אבל גדולי התורה של אמריקה מתייצבים חד משמעית לצדו של מרן ראש הישיבה גדול הדור הגאון הגדול רבי שמואל אויערבך שליט"א.]

תיזהרו: אצל סדום היה זעקה של רק של ריבה אחת, ומה היה הסוף שמה? וכהיום יש מאות בני ישיבה זועקים, מה יהי הסוף של השקרנים? לכאורה בדיוק כמו אצל סדום. ואח"כ בקרוב יתגדל ויתגדל שמיה רבה, ושמו של משיח, ויבנה המקדש בב"א.

Anonymous said...

Term limits?

it took 15 years for the arab spring to form? That's too long.

Anonymous said...

הגאון הצדיק גדול הדור רבי יהודה עדס שליט"א: "יש גזירת הגיוס ויש גזירת החינוך"
לאחר שחרית היום, התייחס הגאון רבי יהודה עדס בפני תלמידי ישיבתו ל"גזירת הגיוס" ואמר כי זו "שואה רוחנית", וכן ל"גזירת החינוך" כשאמר כי מטרת משרד החינוך הינה "לעקור את האמונה" ח"ו.

לאור הדיונים הרבים בנושא הגיוס וניסיונות ההתערבות בחינוך ילדי ישראל התייחס הגאון רבי יהודה עדס, ראש ישיבת "קול יעקב", למצב כאשר הבוקר (ראשון) לאחר תפילת שחרית נשא דברים בפני תלמידי הישיבה בראשה הינו עומד.

הגר"י עדס לא התייחס באופן ספציפי לאירוע כזה או אחר אלא דיבר בכאב על המאבקים של היהדות החרדית בשמירה על טוהר החומות. השתוממתי לשמוע שבוגרי ישיבתנו שולחים לשאול מה דעתי על הגזירות של ממשלת ישראל. אחזור על מה שאמרתי כאן בפני בני הישיבה לפני כמה חודשים.

וז"ל הזהב: גזירת הגיוס היא שואה רוחנית על כל עם ישראל בכלל ועל עולם התורה בפרט. לצערנו מתעצמת מיום ליום גזירה זו וכבר אכלה חלק גדול מבני התורה. גזירת הגיוס היא שואה רוחנית על כל עם ישראל בכלל ועל עולם התורה בפרט. לצערנו מתעצמת מיום ליום גזירה זו וכבר אכלה חלק גדול מבני התורה.

בנוגע לגזירת החינוך אחזור מה שאמרתי לפני כמה חודשים בפני מאות אברכים בכנס בוגרים שהתקיים בחדר האוכל. ממשלת ישראל, משרד החינוך, והמחוז החרדי, שמו לנגד עיניהם מטרה לעקור מילדי ישראל את האמונה בבורא עולם בטענה שאמונה בד' זה דבר מופשט ואי אפשר ללמד ילדים דבר מופשט. פניתי אז אל ראשי הישיבות שאם לא נעמוד על המשמר נקבל לישיבות בחורים שלא מאמינים בי"ג עיקרים.

לעמוד על המשמר הכוונה שכל ראש ישיבה במקום שהוא נמצא ומכיר את מנהלי החיידרים ומנהלי הגנים עליהם לומר למנהלים אנחנו לא מוכנים לקבל שום פיקוח על הדרך איך ללמד את בנינו ובנותינו תורה, לא יעלה על הדעת שאנשים שכופרים בתורה יכתיבו לנו היאך ללמוד.



Anonymous said...

wimp

Anonymous said...

למרות הלחצים העצומים של עסקנים עצרת הגיוס בברוקלין תתקיים כמתוכנן בס"ד. מי לד' אלי! גם שמעתי שהגר"ד סולוביצ'יק שליט"א מטלפן לגדולי ישראל בארה"ב לשכנעם ללכת לעצרת נגד הגיוס. כעת כולם כבר מודים שיש גזירת גיוס השמד בפעול ממש, ועוד איך....

ולגבי ההשתפפות בעצרת הענק זה כבר ענין אחר, זה תלוי מי שבכוחו לעומד נגד הטרור המופעל עליו מהמשכילים מבני ברק, ומי אינו יכול לעמוד בזה, בדיוק בארץ ישראל, שציבור ענק מהבני ברקים הוא 'אנוס על פי הדיבור', ובתוך תוכו יודע היטב שהפלג הירושלמי דובר אמת, ולד' הישועה בקרוב ממש ומי לד' אלי!!!!!

Anonymous said...

Mazel Tov.

They got to him too.

It took 15 years for the Monsey / Queens Toisov to finally also become corrupt.

Anonymous said...

Is that the reason you stopped the blog about Gershon Spiegel?