Wednesday, October 23, 2013

A must watch-Video: Shhh… Don’t Report Frum Abuse?

http://www.jewishcommunitywatch.org/video-shhh-dont-report-frum-abuse/

1 comment:

Anonymous said...

לכבוד הרב הצדיק הגאון הח"כ מוה"ר משה גפני וחביריו: "האלימות נגד זקני הדור שליט"א נגרמה על ידך וחבירך" האלימות מהאברך שתקף מרן הבוקר, הוא משום שלקחתם (צ"ל שגנבתם) הרבה מהזמן היקר של הזקני הדור, בשביל הבחירות של הציונים ימ"ש, וכולו לשם שמים!!! אבל זה לא לשם שמים של הקב"ה רק לשם שמים של השטן וחביריו.

תדעו: שהיום יש קיטרוג גדול בשמים על הביטול תורה שגרמתם לגדולי הדור, ובחורי ישיבה, ואברכי הכולל, ובפרט הביטול תורה שהי' בעד הבחירות הטמאות הציונות ר"ל.

חז"ל אומרים ותלמוד תורה כנגד כולם!!! ולא כתוב בשום מהראשונים או פוסקים "שהבחירות דוחה תלמוד תורה" ולמעשה הקב"ה המנהיג את העולם הראה לכם שלא הצלחתם בירושלם וכו' והרה"ג ר' שמואל שליט"א כן הצליח יפה יחסית.

תתביישו לכם על הביטול תורה שגרמתם לאלפי בני תיירה
תתביישו לכם על המחלוקת שגרמתם ביו גדולי ישראל
תתביישו לכם על השקרים שגרמתם
תתביישו לכם על הגניבות וכו' ועל דברי חוצפה נגד הגדול הקדוש מירושלם.
תתביישו לכל על ה"חילול השם" הנורא שגרמתם בארץ ישראל ובכל העולם כולו. אצל החילונים לא ראינו מחלוקת כמו שהי' אצלכם ובאלו שכמותכם הנקראים "חרדים"
על חילול שם שמים ברבים אין מוחלין לו ר"ל.

עד לאיפה היגעתם ?אתם באמת חרדים? תזכרו: י-ש דין וי-ש דיייין העולם "אינו" הפקר כמו שאתם חושבים. ליטאים – עברתם כל הגבולות!

למי שמוחו בקדקודו מבין שכל רגע, שני', ודקה, של הזקני הדור המנהיגים אותנו לקראת ביאת המשיח, חשוב בשמים, ולמה בזבזתם זמנן של הגדולים על שטויות כמו הבחירות? הי' צריך לעשות נגדכם מחאה רבתי! איך העזתם לעשות ככה לגדולי ישראל? ולנו.

השבוע כבר הי' רעידת אדמה השביעית וכולם ישינים!!! למה? ומה אם כבוד התורה? של הרה"ג ר' שמואל אוירבאך שליט"א ומרן של כל בני הגולה ה"ה ר' חיים קנייבסקי שליט"א עד 120 הספר תורה החי? ומה אם כבוד התורה של מרן ר' חיים ה"ספר תורה החי" שיודע בעל פה כל התורה כולה!!!!

הקב"ה מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. אנחנו צריכים לעורר מאוד מאוד לשפר המעשים שלנו, כפי שכתוב בספרים הק’ – ובחסד הבורא ב”ה הוא לא החביא מאיתנו את הדרך להגיע ולהתקרב אליו.

למה מבזים תלמידי חכמים ברבים בביטול תורה. לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק – ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לזכור לשפר הצניעות מיד!!!.

יה"ר שירחמו אליכם מן השמים של השכינה הקדושה, ותזכו לשוב בתשובה שלמה בב"א.