Tuesday, October 23, 2018

Figs-fresh / dried are all infested, even w/ hashgochas


7 comments:

Anonymous said...

מספרים שעשיר אחד הגיע ליענקושי ואמר לו "יענקושי קנייבסקי אם אתה רץ את כל רחוב רבי עקיבא בבני ברק הלוך וחזור, אני נותן לך מליון דולר" {{$1000000.00}} יענקושי שמח מאוד וענה לו, בגיל שלי כבר אין לי כוח לרוץ כל הרחוב, אבל תשמע טוב, בשביל מליון דולר מזומן, אני יכול לארגן לך שסבא שלי ירוץ מהר מהר מהר כל הרחוב הלוך וחזור!!!!! כן כן כן זה מזעזע אבל אסור לצחוק, בגלל שזה המצב של היום, וד"ל

Anonymous said...

פינדרוס שר"י איש אכזר וגס רוח: אני מצטט את דבריו שהוא אמר בתקשורת, בשעת הפגנות מצדיקי הדור הוא אמר: צריך לקחת מקל ולהוריד את האנשים [פלג] מהכביש, אני הייתי יוצא מהרכב, ומזיז אותם מהכביש, אבל על הפגנות סטודנטים הוא לא היה מעיז לומר את זה, אבל על הפגנה של בני תורה ולומדי תורת ד' כשהם מפגינים נגד שמד של הציונים ר"ל אין לו בעיה להוריד אותם. שמעתם דבר כזה בחיים???????? עליו אמרו חז"ל שנאת עמי הארץ לתלמידי החכמים... וד' ינקום אותו ומשפחתו בקרוב שר"י

Anonymous said...

השיר הזה ע"י הזרם המרכזי היום זה תנועת עץ הבני תורה "עץ" יהודים של פעם, שהם חרדים כמו פעם, צדיקים כמו פעם, עובדי ד' כמו פעם, מדקדקים בכל התורה כולה כמו פעם, הם היחידים בדורינו שהם חרדים לדבר ד'.

ולכן החרדים החדשים [חדש אסור מהתורה] וחבריהם מהדת החדשה בפאניקה גדולה, אדירה, ומשתוללים, ומכים את ציבור בני התורה, שסך הכל רוצים להיות חרדים כמו פעם...
ולא חרדים חדשים
@ -כמו - הרצל וחביריו שר"י
-@בן גוריון וחביריו שר"י,
-@ גפני שר"י,
-@דרעי שר"י,
-@פינדרוס שר"י,
-@יענקושי שר"י.

Anonymous said...

Hmvazah talmid chochum sofo livasos es H'Torah

Anonymous said...

*קבלו את הלהיט החדש:*

*הגי'נגל "די דגל"*

הנה מילות השיר:

התקבצו חרדים זה לזה

זה לקבל זה

ואמר זה לזה

הנה ימי בחירות באים

ימים גורליים

מה אומרים הרבנים

התקבצו עסקנים זה מול זה

זה בשביל כבוד

וזה בשביל כסא

פעם אחת ולתמיד

בזכות ולא בחסד

מי ישלוט פה בעתיד

מי הוא זה ואיזה הוא

מי יוביל אותנו

דודוש יענקוש

נערים משלו בנו

גזירות קשות המתגברות

לא עת לחשות

אבל הם עסוקים רק בג'ובים ומשרות

כאיש אחד בלב אחד כולנו זועקים

די די דגל

יותר לא מוכנים

פלגנות ופשרנות על הכל הם מוותרים

שחכו את התורה רק דגלים הם מניפים

התקבצו יראים וחרדים

עומדים ומשתאים

ולא מאמינים

האם זו היא דגל התורה

אין שום ערך לתורה

חורבן פשוט נורא

יושבים עסקני האייפונים

אהובי החרדקים

מאיימים על רבנים

לא נלחמים שם על הדת

אסור למחות על השבת

מחינוך כבר לא אכפת

ולסיום מתנגן המילים: ביי דגל ביי דגל

--------------------------------------------------------

Anonymous said...

Seems the ass-kan problem is universal r'l

Anonymous said...

Lakewood residents should stay away from asskanim 1) Moshe Ehrman 2)Moshe Geller 3) Chaim Shaul Jurkanski