Thursday, March 03, 2011

McNeil should only be used w/ kosher certification."Novaris is kosher certified"

Subject: Fw: Tylenol Grape Flavor From McNeil

בסד
נא לפרסם הדברים לתועלת הרבים חברי הלכה
היות שנתפרסם לאחרונה על ידי בית דין סקוירא אודות החשש בטיילנאל גרעיפ פלעוור של הקאמפני מקניל

Tylenol Grape Flavor From McNeil
שיש בהם טריפות בעלי חיים ואסורים, ביררנו אודות הכשרות בשאר התרופות שבאים נוזלים, ונתברר בבירור גמור דהרבה קאמפניס אומרים בפירוש שהתרופות שלהם המה מבעלי חיים דאסורים מדאורייתא, ובאמת הרבה פעמים אי אפשר לברר כלל, ואפילו כשהם אומרים שהם כשרים צריך לברר אם יכול לסמוך על עכום בזה, ועכ"פ מספיקא דאורייתא לא יצאנו.

ודברנו עם כמה כשרות ארגענעזישנ"ס גדולים כאן באמריקה, האוי יו, והסי אר סי משיקאגו, והכף קעי, וכולם פה אחד אמרו שהם כבר פרסמו בגליונות שלהם שהוא בעיה גדולה, ושאלנו אותם אם יש להם עצה לזה, ואמרו דאם הקאמפני יראו שיש על זה דימענד/ ביקוש Demand זה יגרום שיהיה תקון

והנה הקאמפני מקניל הוא הגדול שבמקאפניס והם עושים טיילענא"ל מאטרי"ן בענידריל ועוד

Company MeCneil, the producer of Tylenol, Motrin, Benadril is renovating their big Plant

בונים מחדש הפלענט שלהם וממילא עכשיו הוא עת רצון שיכשירו כל הפלענט, על ידי שיראו שיש דימענט על זה וזה יגרום שבעזר השית יכניסו אינגרידינויס כשרים למעדיצינען שלהם.

ובאמת גם עד עכשיו היה להם כשר ליסט שיהודי שותומ"צ עבר על כל האינגרדינונס ואמר מה כשר אבל כמובן לכל דאין זה דומה להכשר רגיל, כי יכולים לשנות האינגרדיונס בכל יום.

גם, אם יראו הקאמפניס הקטנים שהקאמפניס הגדולים יש להם הכשר ישתדלו גם הם ליקח הכשר וממילא בעזר השם יהיה תיקון גדול.

על כן אנו מבקשים מכל אחד ואחד שיצלצל להקאמפני מקניל ויבקש או יעורר שיטלו הכשר על המעדיצינען שלהם וחברא חברא אית ליה. והרי כל אחד מבני ישראל רוצה שבניו ובנותיו יאכלו כשר

גם יכול לומר להם שיש קאמפעני אחד ושמו שהם עושים טיילענאל עם הכשר של או יו ויש להם עוד דברים עם הכשר.

Norvatis Tylenol

והקאסטמוער סערוויס שלהם הוא טוב מאוד ומקבלים כל אחד בסבר פנים יפות ומעונינים לשמוע דעת הקהל ורוצים לשמוע הערות מאנשים.

והשי"ת יעזור שאנו ובנינו נזכה לאכול רק כשר למהדרין

הטל' שלהם1877-895-3665

להלכה למעשה ישאל כל אחד את הרב שלו

1) Over the years as a customer of McNeil products, my trust in the company grew strong. I was recently disturbed by the fact that McNeil started using non kosher glycerin in the children's liquid Tylenol.

I would like to suggest that McNeil get a Kosher certification as there are millions of people in the United States that request kosher products, Muslims, Jews, vegetarians. Thank You

2) I was told by a friend that the new child suspension Tylenol is non kosher. Is this true?

Wouldn't it be a good idea to put a kosher certification on the box, it should be easy to recognize which McNeil products are kosher? As other big companies like norvatis.

3) As a kosher consumer, after I was informed that the new children's Tylenol is not kosher, I would like to suggest that McNeil should get a kosher certification for their kosher products and put it on the box so it should be easy to determine which McNeil products are kosher.

Thank You
The company novartis has a kosher certification.




No comments: