Thursday, June 25, 2015

Kashrus: Reb Shnuer, Z"L, V. BMG's kashrus today

Insects were found in some cake baked in the Yeshivas kitchen was discovered.
The cook at the time was an עם הארץ לחומרא כפול שמנה. The cook told Reb Shnuer that "in der heim" he worked for the health department and he is assuring Reb Shnuer & Reb Noson, "L that the insects will not affect the health of any of the talmidim.

Reb Shnuer and Reb Noson sent him packing right then and there.

Lakewood shtut today?

BMG hut avek ge'shtelt an exclusive BMG's kashrus Orgini'zatzia that has no factual issues with anything pertaining to kashrus. Note: we are addressing "factual" not "theory".

Complete disregard for;
Infestation,
Bosur she'nisalem,
No hashgocha,
No Mashgichim,
Mashgichim- she'bab'nicks, not shomer shabbos, etc.
Goiyim working at night with no frum supervision,
Chilul Shabbos,
Allowing to use utensils that are Ossur,
Allowing Goiyim to have rolls of kashrus tape in their cars, trucks, etc
They allow to use non-kosher warm boxes without kashering.
Allow to use the non-kosher counters, tables, sinks, etc all without kashering.
Etc. This is the shortened list.

The OU, Star-K, OK, Kof-K etc does not allow such a הפקירות!

For BMG's shtut kashrus? מותר לך, מותר לך, מותר לך
All for control, power, money, etc ר"ל




3 comments:

Anonymous said...

OK is better than KCL?

Anonymous said...

Even Triangle K is better then KCL

Anonymous said...

"מ ח ש ב ה -ל 'ה"

כבר הגיע מזמן מידע בענין פאה נכרית כן או לא – ולמה – ? ישנן הרבה קהילות ברחבי הארץ ובעולם שבס"ד מקפידים ללכת בדרך התורה והמצוות, וכל בניך לימודי ד', איזה בתים של תורה, חסידות, מוסר ויראת שמים, והנשים צנועות ומקפידות על רוב הלבוש שלהן שלא יהיה קצר לא צמוד, ולא צר וכו' וק"ו שלא יהיה ח"ו שום שסע, וגם לא כל שום מיני וסוגי מכשולות אחרות, ובכלל זה גם את הראש מקפידות לכסות היטב ששום שערה לא תתגלה החוצה, אשריהן – חלקן מכסות את ראשן במטפחות אבל חלקן עוד מכסות בפאות נכריות, יש פאות חלקיות ויש שלימות, וכאן אנחנו נכנסים לדילמה הלכתי קשה, מצד אחד אנחנו רואים המון נשים צדקניות חלקן אפי' רבניות, נשות אברכים יקרים וראשי ישיבות וגם נשות אדמורי"ם, שלצערינו חובשות פאות נכריות לכל סוגיהן, ואין להם שום פקפוק בדבר, ובפרט שישנם פוסקים קדמונים גדולים שאומרים שאז היה מותר לחבוש פאה נכרית, ומצד שני אנחנו עדים שהרבה פוסקים אוסרים כהיום לחבוש פאות נכריות מכל סוג, וצווחים על זה ככרוכיא ואולי הם צודקים, וגם מהמציאות אנחנו יודעים שהפאות בזמנינו מכשילות מאוד כמו שער ואף יותר, ואנחנו עומדים באמצע תמהים ומשתוממים ולא מבינים מה קורה כאן – ? מצד אחד, איך יכול להיות שאולי מותר ללכת בפאות זמנינו, אבל המציעות היא, שהרי זה מושך עין ומכשיל הבחורים ואברכים בעבירות הכי חמורות יותר משיער – ! ומצד שני, איך יכול להיות שנשים צדקניות כאלה ילכו בדבר שאסור –? ועוד – האם יש טעם למצות כיסוי הראש? אם פאה של שער ע"ז

ומאחר שנתבאר לן שהשערות מהודו אסורין מה"ת, נתבאר עוד מחומר האיסור החמור הזה, דע"ז ואביזרייהו ביהרג ואל יעבור" ובעמוד ל"ז -: "יוצא מדברינו דשערות מהודו אסורין מה"ת באיסור תקרובות ע"ז לכל הפוסקים, ואין להקל בהאי איסורא שחמור מאד, ויש ליזהר מכל נדנוד חשש וספק" .

כבר אמרו חז"ל מצוה גוררת מצוה ועבירה גוררת עבירה, ועל כן אלו הנשים הנכשלות באיסור הפריצות של פיאות זמנינו האסורות מדאורייתא ממש, גם נלכדות באיסור חמור נוסף של אביזרייהו דעבודה זרה, מכניסים העבודה זרה לבית ושמים אותה על הראש רח"ל – ובס"ד לא אלמן ישראל ויש הרבה אנשים ונשים שלא ידעו מכל זה, וכשנודע להם הדבר הם תיכף ומיד ביערו הפאה השחצנית ועוברים למטפחת צנועה לעשות רצון אבינו שבשמים, ואשריהן ואשרי חלקן בזה ובבא, וּבִזְכוּת נָשִׁים צִדְקָנִיוֹת נִגְאֲלוּ אֲבוֹתֵינוּ מִמִּצְרַיִם (סוטה יא:), וּבִזְכוּתָן עֲתִידִין לְהִיגָאֵל כְּדְאִיתָא בְּיַלְקוּט (רות סוף אות תר"ו) "וְאֵין הַדוֹרוֹת נִגְאָלִין אֶלָא בִּשְּׁכַר נָשִׁים צִדְקָנִיוֹת שֶׁיֵשׁ בַּדוֹר". שלובשות מטפחת צנועות.